تولید کننده و فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن

  • ۰
  • ۰

شیر فلکه برنجی

شیر فلکه برنجی

شیرالات یا والو های فلکه ای از انواع پر کاربرد شیر الات صنعتی می باشند که دارای تنوع گسترده ای هستند.تنوع این شیرالات مربوط به جنس بدنه، ساختمان و عملکرد شیرالات فلکه ای می باشد.جنس بدنه ی این شیرالات از فلزهای مختلفی بوده که شیرفلکه برنجی از انواع مرغوب و پر مصرف این شیرالات می باشد.شیر فلکه برنجی از لحاظ ساختار در مدل های مختلفی چون کشویی، شیر فلکه برنجی سوزنی، سوپاپی و انواع دیگر موجود می باشد.

شیر فلکه ی برنجی از لحاظ عملکرد در انواع مختلفی چون شیر فلکه دورانی، دیافراگمی، ساچمه ای، پیستونی، دروازه ای، پروانه ای و غیره موجود می باشد.شیرالات فلکه ی برنجی برای قطع و وصل جریان، تنظیم میزان دبی جریان یافته، کنترل فشار جریان استفاده میشود و در حالت های باز و بسته، نیمه باز و نیمه بسته می توانند قرار بگیرند.

شیر فلکه ی در برندهای خوش نام و معتبر داخلی و خارجی و با استاندارد بالا توسط مراکز معتبر توزیع شده و در سایزهای مختلف از چند دهم میلی متر تا چند متر موجود می باشند.کاربرد شیرالات نقش مهمی در تعیین سایز داشته به طوری که در پالایشگاه ها تا سایز 5 متر قابل استفاده می باشد.

مزایای شیر فلکه

  • کارکرد ساده
  • سهولت تعمیر
  • در واقع این محصول یک شیر قطع و وصل است. که از آن برای فشار های بالا استفاده می شود.

سایز این محصول

1/2 ، 3/4 ، 1 ، 1/4*1 ، 1/2*1 ، 2 ، 3 و 4 اینچ

برخی از انواع برندهای شیر فلکه

سیم ایتالیا ، کیتز تایلند ، پارس کیز ، کیز ایران ، کیسان و سیتکو

استاندارد شیر کشویی برنجی

استاندارد این شیر تولید داخل مطابق استاندارد ملی شیرآلات ساختمان یعنی ISIRI 3664 و استاندارد دنده های آن مطابق استاندارد اتصالات دنده ای فشار قوی EN ISO 228 است.

کاربرد شیر کشویی

شیر کشویی برنجی معمولا به منظور قطع و وصل جریان استفاده می شود و می توان به عنوان کنترل کننده جریان نیز به کار رود.

شیر کشویی برنجی از سایز 1/4 اینچ الی 6 اینچ تولید می شود و برای سایزهای بزرگ کاربردی ندارد.

 

تمامی محصولات تولیدی پلی صنعت پارس با رعایت های استانداردهای موجود در این صنعت ساخت و تولید شده است . علاوه بر کیفیت بالای محصولات در بین رقبا قیمت پایینتر و به صرفه تری دارا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شیر فلکه برنجی میتوانید به سایت www.polysanatpars.com مراجعه کنید و یا با شماره 66248529-021 تماس بگیرید. و برای مشاوره 24 ساعته با شماره همراه 09129746797 تماس حاصل نمایید.

 

  • ۰۳/۰۶/۲۰
  • مجید عظیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی