تولید کننده و فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن

  • ۰
  • ۰

شیر پروانه ایی پلیمری

از بدنه بسیار قوی  و محکم ، لاستیک ساخته شده از جنس EPDM ، شفت استیل ودسته از جنس فلزی با استحکام بالا می باشد . مجموعه مشخصات فوق شیر پروانه ایی پلیمری را شیری با قابلیت استفاده در بسیاری از محیط های صنعتی می نماید .

[caption id="attachment_3197" align="alignnone" width="600"]شیر پروانه ایی پلیمری شیر پروانه ایی پلیمری[/caption]

شیرهای پروانه ای پلیمری عموما عملکردی بهتر و طول عمری بالاتر نسبت به نمونه های فلزی دارا است . مهمترین مزیت شیر پروانه ایی پلیمری ساخته و تهیه شده از پلاستیک صنعتی عدم خوردگی و زنگ زدگی دیسک می باشد.

شیر پروانه ای پلیمری دارای استاندارد ملی تشویقی و تاییدیه از معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی می باشد.

به طور معمول شیر پروانه ایی در دنیا با کیفیت و مقاومت بالاتر از نمونه های چدنی و فولادی عرضه می گردد. شیر پروانه ایی پلیمری پلیمری دارای بدنه ایی بسیار مقاوم به ضربه می باشد . این بدنه از جنس upvc  بوده و مقاومت آن در محیط های خورده نیز بسیار بالا می باشد . لاستیک این شیر از جنس قوی و درجه یک EPDM  می باشد که عمر مفید بالاتری نسبت به NR  دارد . تمامی شیرهای تولیدی قبل از ارائه به مشتری و توزیع به بازار به صورت صدرصدی تست و کنترل کیفی میگردند.

کیفیت این شیرآلات بسیار بالاتر از نمونه های مشابه وارداتی بوده و همه سایزهای آن معمولاً در انبار شرکت و نمایندگی های فروش موجود می باشد.

از سایـز 3 تا 4 اینـچ

توضیحات

  • فشار اسمی 10 بار
  • تحمل بسیار بالا در برابر مواد شیمیایی و اشعه خورشید
  • مقاوم در برابر رسوب
  • گشتاور عملکردی پایین

نگاه اجمالی

در مجموع شیر پروانه ای پلیمری با عمر مفید بالا، کیفیت عملکرد ، قابلیت نصب و استفاده راحت تر ، گزینه ای مناسب نسبت به نمونه های فلزی است .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شیرآلات میتوانید به سایت www.polysanatpars.com مراجعه کنید و یا با شماره 66248529-021 تماس بگیرید .

 

  • ۹۹/۰۳/۱۷
  • مجید عظیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی