تولید کننده و فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن

  • ۰
  • ۰

شیر کشویی دسته بلند و دسته کوتاه

 

اگر فکر استفاده از خطوط  لوله زیرزمینی را دارید، استفاده از شیرهای کشویی دسته بلند را به شما توصیه می کنیم. از شیرهای کشویی  برای قطع و وصل جریان ، با استفاده از حرکت عمودی دیسک یا (گوه) نسبت به جریان سیال ، استفاده می گردد. 

[caption id="attachment_3225" align="alignnone" width="600"]شیر کشویی دسته بلند و دسته کوتاهوان شیر کشویی دسته بلند و دسته کوتاه[/caption]

هنگامی که شیر کاملا باز است ، دیسک به طور کامل از مسیر جریان خارج شده و مقاومتی در مسیر جریان ایجاد نمی کند . به همین علت شیرها افت فشار بسیار کمتری نسبت به سایر شیرها دارند.

درباره شیر کشویی دسته بلند و دسته کوتاه

شیرهای کشویی نباید جهت کنترل (تنظیم) دبی یا مهار جریان مورد استفاده قرار بگیرند . علت این مسئله سخت بودن کنترل میزان دبی در این نوع شیرها است. سرعت بالای جریان در یک شیر کشویی نیمه باز می تواند باعث فرسایش دیسک و سطح آب بندی و همچنین ایجاد ارتعاش و صدا گردد.

شیر کشویی دسته بلند نوعی از شیرکشویی است یک دسته بلند اضافی به آن متصل است. این دسته بصورت کاملا ثابت می باشد ،یعنی طول دسته شیر افزایش و یا کاهش نمی یابد . شیر کشویی دسته بلند برای خط لوله های زیرزمینی کاربرد دارد ، از این محصول جهت باز و بسته کردن ورودی لترال ها و خطوط فرعی آبیاری ، خطوط لوله آب آشامیدنی ،فاضلاب و....استفاده می شود.

در این نوع شیر ، فلکه بر روی دسته بلند نصب شده و قطع و وصل جریان با استفاده از این دسته بلند که متصل به شیر است، براحتی انجام می شود.این امر به دلیل وجود ساقه (شافت) بلند متصل به شیر ، بدون هیچگونه کار اضافی ، امکان پذیر شده است .

شیرهای کشویی با داشتن تاییدیه معاونت آب و خاک وزرات جهاد کشاورزی جهت کاربری مخصوص در سیستم های آبیاری تحت فشار در کشاورزی می باشد . اتصال شیرهای دسته بلند پلیمری ویسپار در انواع دو سر رابط ، یک سر نر یک سر رابط  و دوسر نر موجود می باشد.

سایز شیرالات

این شیرها در سایزهای 50 ، 63 ، 75 میلیمتر موجود می باشد . جنس گیت (زبانه) این شیرها کیفیت پلی استال و فشار کاری شیرهای دسته کوتاه و بلند 10 بار فشار کاری می باشد .

از مزایای اصلی این شیرها کیفیت بالا ، قیمت مناسب و همچنین سبکی و قابلیت حمل آسان آن می باشد . همچنین شیرهای دسته بلند و کوتاه ویسپار در برابر خاک ها و محیط های خورنده دارای مقاومت خوردگی بالایی می باشد . لازم به ذکر است در راستای کیفیت محصولات ، تمامی شیرها قبل از خروج از کارخانه تست میگردند.

گارانتی محصول

شیر کشویی دسته بلند و دسته کوتاه دارای یکسال گارانتی طلایی و با حق تعویض می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شیرآلات میتوانید به سایت www.polysanatpars.com مراجعه کنید و یا با شماره 66248529-021 تماس بگیرید .

 

  • ۹۹/۰۳/۱۸
  • مجید عظیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی