تولید کننده و فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن

  • ۰
  • ۰

آبپاش پلیمری

آبپاش پلیمری و تمام دور از جنس بهترین و با کیفیت ترین پلیمر و مقاوم در برابر خوردگی و نور آفتاب ساخته شده است.

[caption id="attachment_10167" align="alignnone" width="600"]آبپاش پلیمیری آبپاش پلیمیری[/caption]

شعاع پاشش این آبپاش پلیمری 15 الی 20 متر می باشد و برای آبیاری مزارع و فضای سبز و کشاورزی بسیار عالی و مناسب می باشد.این آبپاش علاوه بر مقاومت بالا در مقابل با آبپاش برنجی بسیار سبک تر و همچنین دارای قیمت مناسب تری می باشد.

این آبپاش چکشی از پلاستیک مقاوم به خوردگی و مقاوم به نور آفتاب ساخته شده است.مناسب جهت استفاده در سیستم آبیاری متحرک و ثابت می باشد. این نوع آبپاش از جمله  آبپاش ها با شعاع پاشش متوسط می باشد.و برای آبیاری مزارع و عرصه های بزرگ فضای سبز مناسب می باشد. این محصول بصورت تمام دور کار میکند . و زاویه پاشش آن 360 درجه و غیر قابل تنظیم می باشد . پس نمی توان از این آبپاش در کناره ها و گوشه ها زمین نمی توانید استفاده نمایید.

آبپاش پلیمری در فشار 10 الی 40 بار کار می کند. و می تواند از 0.25 تا 0.47 لیتر در ثانیه آب را از خود خارج سازد . این آبپاش دارای دو نازل جهت پخش آب و همچنین دارای دو پیچ جهت تنظیم الگوی پاشش است.

نصب آبپاش به لوله اصلی اول باید از لوله اصلی با یک کمربند انشعاب گرفته شود سپس توسط یک رایزر با یک بوشن صورت میگیرد . برای کارایی بهتر آبپاش حتما را به صورت عمود بر زمین نصب کرده و از کج شدن آن جلوگیری کنید.

توضیحات

  • بازوی محرک بدون پاشش به غقب
  • صفحه شکننده آب قابل تنظیم
  • فنر ساخته شده از استینلس استیل
  • قطعات آب بندی مقاوم به مواد شیمیایی و خورنده
  • دارای کنترل کننده جهت در نازل

تمامی محصولات تولیدی پلی صنعت پارس با رعایت های استانداردهای موجود در این صنعت ساخت و تولید شده است . علاوه بر کیفیت بالای محصولات در بین رقبا قیمت پایینتر و به صرفه تری دارا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آبپاش پلیمری میتوانید به سایت www.polysanatpars.com مراجعه کنید و یا با شماره 66248529-021 تماس بگیرید. و برای مشاوره 24 ساعته با شماره همراه 09129746797 تماس حاصل نمایید.

 

  • ۹۹/۰۴/۰۵
  • مجید عظیمی

آبپاش پلیمری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی