تولید کننده و فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن

  • ۰
  • ۰

فلنج دنده ای

فلنج دنده ای

فلنج دنده ای لوله ها دستگاه ها و شیر الات رابه هم متصل میکنند فلنج دنده ای به صورت قطعات دسیکی شکل بوده که همیشه بصورت جفت توسط پیچ ومهره به یک دیگر متصل میشوند و آن هارا میتوان به شکل آسانی باز کرد و این فلنج ها نیز برای فشار های کم و زیاد بسیار مناسب است.

فلنج دنده ای

اما یکی از ویژگی خوب آن این است که نیازی به جوش کاری نیست .اگر چه این نوع فلنج ها در انواع کلاس فشاری مختلف موجود هستند اما بیشتر این فلنج ها در سایز کوچک استفاده می گردد.

کارایی فلنج دنده ای

این نوع فلنج ها از داخل مطابق استاندارد دنده لوله هارزوه شده اند و فلنج بر روی لوله رزوه شده سوار می گردد البته در صورت لزوم و برای جلوگیری از نشت از بین رزوه ها می توان پس از بستن لوله به فلنج آن ها را به هم جوش داد.

ویژگی های فلنج

یکی از اتصال دهنده های لوله ها ، شیرآلات و دستگاه ها به یکدیگر می باشد. فلنج ها در مکان هایی که در آن  لوله ها ،ابزار دقیق، شیرها و دیگر تجهیزات که برای تعمیر و نگهداری مونتاژ شده اند مورد استفاده قرار میگیرند . اتصال فلنج دار تشکیل شده از سه قسمت مجزا  می باشد :  1-Flange  2- گسکت ها  3- پیچ ها فلنج ها بصورت قطعه دیسکی شکل می باشند  که همیشه بصورت جفت به کمک پیچ و مهره دو قطعه را به یکدیگر متصل می سازد

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت www.polysanatpars.com مراجعه کنید و یا با شماره 66248529-021 تماس بگیرید. و برای مشاوره 24 ساعته با شماره همراه 0912974679 تماس حاصل نمایید.

 

  • ۹۹/۰۵/۲۱
  • مجید عظیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی