تولید کننده و فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن

  • ۰
  • ۰

 

رابط کولار پلی اتیلن

رابط کولار پلی اتیلن با دو کارایی تعبیه شده است . کارای اول آن این است که دو لوله هم سایر را به هم متصل نماید ، کارایی دوم آن به هنگام که لوله دچار ترکیدی شود به جایی که لوله را عوض و یا جوشکاری مجدد کنید و یا اینکه اصلا امکان جابجایی لوله ها و یا نزدیک کردن دهانه های لوله را به هم نداریم میتوانید این محصول را استفاده نمایید تا ترکیدگی لوله را پوشش دهد. و با اسامی دیگری همچون رابط حوادث،رابط پلی اتیلن حوادث و رابط پلی اتیلن نامیده می شود. اما محدودیت در طول شکستگی دارد و تا طول 10 سانت را در بر میگیرد.تحمل فشار کاری تا  10 بار می باشد.

 

نوع اتصال

پیچی بودن این محصول کمک شایان از لحاظ راحتی کار و همچنین در هزینه و نصب آن به وجود آورده . چون در نمونه های چدنی آن هم قیمت محصول گرانتر می باشد . و نصب سختتر و هزینه پیمانکار اجرایی را هم در برمیگیرد

 

 

 

سایزها

63

90

110

تمامی محصولات تولیدی پلی صنعت پارس با رعایت های استانداردهای موجود در این صنعت ساخت و تولید شده است . علاوه بر کیفیت بالای محصولات در بین رقبا قیمت پایینتر و به صرفه تری دارا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رابط کولار پلی اتیلن میتوانید به سایت www.polysanatpars.com مراجعه کنید و یا با شماره 66248529-021 تماس بگیرید. و برای مشاوره 24 ساعته با شماره همراه 0912974679 تماس حاصل نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی