تولید کننده و فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن

  • ۰
  • ۰

 

شیر قطع و وصل دو سر رابط

شیر قطع و وصل دو سر رابط جزو دسته شیر های توپی می باشد که برای قطع و وصل کردن جریان آب قبل از درب ورودی خانه می باشد. و به لحاظ مدیریت بحران و یا به هنگام عدم پرداخت پول آب بها می توانند آن را از بیرون خانه قطع و یا وصل تمایند.دسته شیر به صورت یک چهارم دور باز و بسته می شود.و پس از دفن شدن شیر آن را با آچار مخصوص به صورت 90 درجه چرخاند و به حالت باز و یا بسته تغییر داد.فشار کاری 16 بار را قابل تحمل است.

 

 

 

نحوه نصب

تفاوت استثنایی این محصول داشتن دو سر رابط می باشد و دیگر نیاز به بستن اتصال ماده به نمی باشد و ترتیب وصل نمودن اول باید از لوله اصلی با کمریند و یا سه راه انشعاب گرفت سپس لوله را به یکطرف شیر وصل میشود و در طرف دیگر ادامه لوله را وصل می نماییم تا به داخل ساختمان برسد . شیر بیرون از ساختمان با ارتفاع 70 سانتیمتر یا 90 سانتیمتر دفن شده است و به آن لوله محفظه شیر قطع و وصل نصب گردیده تا در صورت لزوم از بیرون ساختمان قطع و یا وصل گردد

 

 

 

نام های مختلف این محصول

  • شیرانشعاب

  • شیر قطع و وصل

  • شیر محفظه

 

جنس

  1. شیر قطع و وصل پلیمری

  2. شیر قطع و وصل برنجی

تمامی محصولات تولیدی پلی صنعت پارس با رعایت های استانداردهای موجود در این صنعت ساخت و تولید شده است . علاوه بر کیفیت بالای محصولات در بین رقبا قیمت پایینتر و به صرفه تری دارا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول میتوانید به سایت www.polysanatpars.com مراجعه کنید و یا با شماره 66248529-021 تماس بگیرید. و برای مشاوره 24 ساعته با شماره همراه 0912974679 تماس حاصل نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی