تولید کننده و فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن

  • ۰
  • ۰

سر شلنگی آب

سر شلنگی آب

سر شلنگی آب  قطعه ای هست که به خروجی آب وصل میشود تا در طرف دیگر به انتهای شلنگ وصل شود  و کنترل بهتری به روی سیال داشته باشیم .استفاده این محصول در کشاورزی هم بسیار رایج می باشد .به طوری که بعد از انشعاب گرفتن از خط لوله اصلی آب توسط کمربند می توان به ناف کمربند سر شلنگی وصل نمود و آب را هدایت کرد . برای انشعاب گرفتن و تغییر مسیر در لوله قطره ای یا همان لوله 16 پلی اتیلن میباشد. این اتصالات از فشار کاری 10 اتمسفر تولید و عرضه می شود.سر شلنگی آب که در ساختار ها و سایز های متنوع تولید می شوند، یکی از اجزای اتصالات پلی اتیلن می باشند که کاربرد زیادی در سیستم های گلخانه ، سیستم های آبیاری و کشاورزی دارند.و مقاوم در مقابل حرارت و برودت،خوردنگی و پوسیدگی می باشد. نصب بسیار آسانی و سهلی دارد.

سر شلنگی آب

مزایای اتصالات پلی اتیلن

استفاده از اتصالات پلی اتیلن با سرعت بسیار زیاد و بدون نیاز به دستگاه جوش پلی اتیلن صورت می گیرد. علاوه بر این اتصالات پلی اتیلن در صورت آسیب بسیار ساده قابل تعویض هستند. در صورتیکه از اتصالات پیچی پلی اتیلن طبق استاندارد تولید کننده استفاده شود دچار نشت و سوراخ نمی شوند. این اتصالات در مقابل ترک خوردگی، فشار و شکست بسیار ایمن و مقاوم هستند. در برابر مواد شیمیایی همچون اسیدها و باز ها مقاومت اساسی از خود بروز می دهند. در برابر سایش نیز مقاومت دارند.

سر شلنگی آب در سایز و مدلهای محتلفی عرضه میگردد.

  • 1/2*1/2
  • 1/2*16

تمامی محصولات تولیدی پلی صنعت پارس با رعایت های استانداردهای موجود در این صنعت ساخت و تولید شده است . علاوه بر کیفیت بالای محصولات در بین رقبا قیمت پایینتر و به صرفه تری دارا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سر شلنگی آب میتوانید به سایت www.polysanatpars.com مراجعه کنید و یا با شماره 66248529-021 تماس بگیرید. و برای مشاوره 24 ساعته با شماره همراه 0912974679 تماس حاصل نمایید.

برای اطلاعات بیشتر سر شلنگی آب به کانال ما در اینستاگرام مراجعه کنید
اینستاگرام
پلی صنعت پارس
برای اطلاعات بیشتر در مورد سر شلنگی آب به کانال ما در تلگرام مراجعه کنید
تلگرام
پلی صنعت پارس
برای اطلاعات بیشتر در مورد سر شلنگی آب به کانال ما در فیسبوک مراجعه کنید.
فیسبوک
پلی صنعت پارس
برای اطلاعات بیشتر در مورد سر شلنگی آب به کانال ما در لینکداین مراجعه کنید
لینکداین
پلی صنعت پارس
توئیتر پلی صتعت پارس
توئیتر
پلی صنعت پارس
آپارات پلی صنعت پارس
آپارات
پلی صنعت پارس
پینترست پلی صنعت پارس

پینترست

پلی صنعت پارس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی