تولید کننده و فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن

  • ۰
  • ۰

آچار پانچ

آچار پانچ

آچار پانچ جهت سوراخ کردن لوله پلی اتیلن سایز 16 (لوله قطره ای) برای وصل کردن دربپر و با همان قطره چکان می باشد. یکی از انوع ابزارآلات پلی اتیلن می باشند که کاربرد زیادی در سیستم های لوله کشی و سیستم های آبیاری دارند.

این آچار پانچ ابزاری کاربردی برای سوراخ کردن هر چه سریعتر و دقیق تر استفاده می شود و کاربرد آن در آبیاری های تحت فشار چون آبیاری بارانی، در سیستم های کشاورزی ، گلخانه ای و مزارع صیفی جات وسیعی می باشند.

آچار پانچ

مزایای اتصالات قطره ای

استفاده از اتصالات قطره ای پلی اتیلن با سرعت بسیار زیاد و بدون نیاز به دستگاه جوش پلی اتیلن صورت می گیرد. علاوه بر این اتصالات قطره ای پلی اتیلن در صورت آسیب بسیار ساده قابل تعویض هستند.  اتصالات قطره ای طبق استاندارد تولید کننده استفاده شود دچار نشت و سوراخ نمی شوند. این اتصالات در مقابل ترک خوردگی، فشار و شکست بسیار ایمن و مقاوم هستند. در برابر مواد شیمیایی همچون اسیدها و باز ها مقاومت اساسی از خود بروز می دهند. در برابر سایش نیز مقاومت دارند.

[caption id="attachment_5061" align="alignnone" width="600"]آچار پانچ آچار پانچ برای لوله های که در زیر به آن اشاره شده است کاربرد دارد[/caption]

  • لوله تیپ
  • لوله های پلی اتیلن سایز 16
  • لوله های قطره ای

تمامی محصولات تولیدی پلی صنعت پارس با رعایت های استانداردهای موجود در این صنعت ساخت و تولید شده است . علاوه بر کیفیت بالای محصولات در بین رقبا قیمت پایینتر و به صرفه تری دارا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آچار پانچ میتوانید به سایت www.polysanatpars.com مراجعه کنید و یا با شماره 66248529-021 تماس بگیرید. و برای مشاوره 24 ساعته با شماره همراه 0912974679 تماس حاصل نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی