تولید کننده و فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن

  • ۰
  • ۰

دریچه تخلیه

دریچه تخلیه

دریچه تخلیه یا اسم قدیم آن که به گربه رو معزوف بود جهت رهاسازی آب و پساب ها به فضای آزاد مورد استفاده قرار می گیرد.با توجه به اسم قدیمی که گربه رو بوده است بیشتر این محصول برای جلوگیری از ورود اجسام خارجی و حیوانات به داخل لوله و گیر کردن آن ها ظراخی شده است،با فشارکاری 2 بار هم درب آن باز می گردد. آب بندی در این شیرها به منظور عدم نشتی کمتر مورد توجه قرار می گیرد. امکان ساخت و تولید بدنه و درپوش از مواد پلی اتیلن با چگالی بالا جهت افزایش مقاومت به خوردگی در مقابل مواد اسیدی و بازها است.

جنس بدنه چدنی

نوع اتصال فلنجی

با رنگ کوره ای اپوکسی

قابل نصب روی لوله های چدنی و پلی اتیلن

برای فشارهای کاری 10 بار و 16 بار

دارای لولا آسان بازشو برای سهولت خارج شدن آب و پساب

 

دریچه تخلیه

تمامی محصولات تولیدی پلی صنعت پارس با رعایت های استانداردهای موجود در این صنعت ساخت و تولید شده است . علاوه بر کیفیت بالای محصولات در بین رقبا قیمت پایینتر و به صرفه تری دارا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دریچه تخلیه میتوانید به سایت www.polysanatpars.com مراجعه کنید و یا با شماره 66248529-021 تماس بگیرید. و برای مشاوره 24 ساعته با شماره همراه 09129746797 تماس حاصل نمایید.

 

  • ۰۰/۱۲/۱۵
  • مجید عظیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی